Vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Bosch - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura Bosch - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 Mei 2006 | Nederland, Utrecht

Hi allemaal,

Even een mailtje om te vertellen dat ik vandaag, over 5 uur om precies te zijn vertrek naar Kameroen. Ik ga daar 1,5 maand rondreizen en daarna 2 maanden meewerken aan het ASK program for fighting against HIV/AIDS van aiesec. Om jullie een beetje op de hoogte te houden is deze website. Wie weet komen er zelfs foto's bij!
Ik hoop snel wat van me te laten horen uit Kameroen.
Heel veel liefs Laura

• 19 Mei 2006 - 09:30

Jannie En Jan:

Goede reis en veel plezier in het aardige en mooie Kameroen.

• 19 Mei 2006 - 14:24

Ronald:

Lautje! doe je best en pas op je zelf!

Kus

• 19 Mei 2006 - 15:29

Nettie:

Hallo loeki, die kans laat ik niet voorbij gaan om als eerste jou een hele fijne tijd toe te wensen samen met Henrike.

• 19 Mei 2006 - 19:23

Stephanie:

Hi Laura!

This looks like a way to keep in touch with you during your trip, but as I still don't speak a single word of Dutch, I can't be sure...
    Anyways, have a great time, enjoy the experience, be safe, and keep us all informed on how it's going, ok?

kisses and hugs
    Steph.

• 19 Mei 2006 - 19:53

Lotte:

He Lau!!

Je gaat een geweldige reis tegemoet lijkt me!! Goede reis, veel plezier en pas een beetje op jezelf!! Tot in de zomer,

Kus Lot

• 20 Mei 2006 - 10:45

Meike:

Heel veel plezier, wel mailen hoor! X xx

• 22 Mei 2006 - 16:38

Mia En Wiel Ploumen:

Beste Laura,

Wij wensen je een fijne reis, veel plezier en een behouden terugkomst.

Groeten,

Mia en Wiel Ploumen

• 22 Mei 2006 - 18:12

Truus Notermans:

hoi Laura,
    de grote sprong is gemaakt. Ik ben benieuwd waar jullie de eerste nacht in Kameroen hebben doorgebracht. We blijven je zeker volgen.

groetjes, Truus en Jan

• 22 Mei 2006 - 19:36

Caroline, Patrick En Niels:

Heee die Laura,

super zeg!
    Leuk idee om een site op te zetten zodat de thuisblijvers toch een beetje met je mee kunnen leven.
    meid geniet ervan en we zullen je volgen!
    Groetjes en een knuffel van Niels

• 22 Mei 2006 - 20:22

De Kreukeltjes:

Hallo Loekie,
    Een heel fijne en interessante reis toegewenst! Pas goed op jullie zelf. We zullen je op de voet volgen.

• 23 Mei 2006 - 06:36

De Buurtjes:

He Loekie,

Hoe zwart zijn ze nou daar in Kameroen?
    o pikzwart
    o zwarte piet zwart
    o valt wel mee
    o zwart, hoe bedoel je?

Pas je goed op jezelf en Henrike ? We willen je heelhuids terug.

Kus, Jelle, Ellen, Puck en Job

• 23 Mei 2006 - 08:33

Arie:

Hallo Laura,
    Wat een grote sprong in het avontuurlijke Afrika. Heel erg goede tijd. Geniet van het rondreizen en pas je aan aan het tempo.
    groetjes

• 23 Mei 2006 - 16:14

Thalia:

Super succes!

• 24 Mei 2006 - 18:01

Lieke:

Ik had je nog even aan de telefoon voor je ging, en heb je via nettie nog een fijne reis gewens. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt. op het internet mag ik misschien meegenieten van jou mooie reis. succes liefs

• 01 Juni 2006 - 09:08

Oom Giel En Tante Ans:

Veel succes en veel plezier.We zijn benieuwd naar je ervaringen.

• 13 Juni 2006 - 16:18

Tiny En Hub:

Geweldig Laura leuk dat je ons mee laat mee genieten Goede reis en een fijne tijd